Monday 18 March 2013

3 day straight by John Frieda

Znów muszę przeprosić za długa nieobecność. Zebrało sie na to kilka czynników no ale dziś nie o tym.

Przychodze dziś do Was z recenzja produktu do prostowania włosów od John Frieda. Na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego sprayu ale od pierwszego użycia podbił moje serce ( włosy ). Produkt przeznaczony do włosów kreconych i producent obiecuje ze włosy bedą proste nawet przez 3 dni.

Dodam od razu ze moje włosy wlasnie są z natury kręcone i kiedy nie wysuszone na szczotce do modelowania - sianowate!
Nawet kiedy je wyprostuje to po wyjściu na wilgotne powietrze - w jednej chwili są kręcone spowrotem.
Ale tak było do momentu kiedy uzylam po raz pierwszy 3 day straight / proste 3 dni.

Włosy spryskujemy kiedy są jeszcze mokre, potem suszymy a następnie prostujemy. Efekt?

Włosy proste, nie obciążone.
Nawet po nocy ( zazwyczaj śpię w rozpuszczonych) dalej są proste ... !

Efekt faktycznie utrzymał sie 3 dni ale tylko dlatego ze musiałam już umyć włosy
ale myśle, ze powodzeniem efekt utrzyma sie nawet dłużej.

Obecnie przebywam w Polsce i bezskutecznie próbowałam znaleść ten produkt w drogeriach oraz sephorze. Natomiast na Allegro nie powinno być problemu ze znalezieniem tego małego cuda.

Jeśli masz kręcone włosy i chcesz żeby włosy wyprostowane trzymały sie jak najdłużej to jest właśnie produkt dla Ciebie!

Koszt £6.99
Ja kupilam 2 produkty za £7.99.


A może macie innych faworytów / tańszych odpowiedników?


Karola xxx

No comments:

Post a Comment