Monday 18 March 2013

RIVAL de Loop - krem nawilżający dzień





Przychodzę dziś z recenzją kremu nawilżającego z Rival de Loop. Choć zakup jest to bardzo świeży ponieważ używam go dopiero od tygodnia, ale wystarczyło aby podbił moje serce.

Spacerując alejkami Rossmana zainteresowała mnie promocja tych kremów, choć i tak należą one raczej do kremów tanich (regularna cena to ok 8,90 zł) i ich dość ciekawy skład. Ostatnimi czasy interesuję się tanimi kosmetykami, bo głęboko wierzę, że można znaleźć prawdziwe perełki. I chyba taką perełką będzie ten krem.

Początkowo myślałam, że nie będzie on wystarczająco nawilżający dla mojej suchej skóry. Jednak juz po pierwszej aplikacji moja skóra była gładka i nawilżona.

Oto co mówi producent: 

Krem na dzień z ekstaktem z figi kaktusowej zapewnia nawilżenie i pielęgnację skóry w ciągu dnia. Krem został stworzony dla potrzeb skóry suchej i wrażliwej. Delikatnie pielęgnuje skórę i sprawia, że staje się wyczuwalnie gładka oraz wygląda młodo i promiennie.  Zawarte w kremie filtry UVA i UVB chroni a przed zależnym od światła procesem starzenia.
Dzięki połączeniu kompleksu nawilżającego, witaminy E z ekstraktem z figi kaktusowej, bogatej w aminokwasy, minerały, mikroelementy i witaminy, zapewnia długotrwały efekt nawilżenia skóry. Działa kojąco na skórę i chroni ją przed szkodliwym wpływem środowiska. Skóra wygląda świeżo i gładko. Staje się w dotyku miękka jak aksamit, zadbana i promienna.


Podpisuję się pod tym opisem obiema łapkami i polecam wypróbowanie. Za około 9 zł nie można się mylic! 

Podekscytowana tym zakupem pobiegłam do Rossmana i zakupiłam jeszcze kilka produktów więc wrócę do Was z raportem :)


Coś dla miłośników składów

























A jakie są Wasze odczucia? Czy któraś z Was używała produktów z serii Rival de Loop?

Pozdrawiam 

Karola xxx





No comments:

Post a Comment