Saturday 13 April 2013

Oilatum Natural Repair

Oilatum Natural Repair czyli  krem nawilżający.

Czasami sekret tkwi w prostocie. 
Kiedy po raz pierwszy kupiłam ten krem nie spodziewałam sie za wiele, choć nie ukrywam, że skład a raczej jego prostota mnie zachwyciła. Z początku myślałam, że nie sprosta wymaganiom mojej suchej skóry. Jednak już po pierwszej aplikacji zdałam sobie sprawę jak bardzo się myliłam.
 Krem ten jest dobry do każdego rodzaju skóry, nawet suchej i wrażliwej. Zawsze myślałam, że jak jest coś do wszystkiego to jest do niczego. Nie tym razem.
Nie zawiera parafiny więc i posiadaczki skóry tłustej nie powinny się martwić o zapchane pory. Ostatatnio polecilam go koleżance, która ma mieszaną sk
Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu, lecz aksamitnie gładką skorę.
Wiem, że niektóre produkty Oilatum są dostępnie w niektóych aptekach w Polsce wiec warto wypatrywać czy kremik sie pojawi.
W UK można go kupić w Boots za £7.49. Czasami są różne oferty na markę Oilatium. Ja wtedy zaopatruję sie w zapasy :)


Coś dla miłośników składów






No comments:

Post a Comment