Thursday 7 February 2013

Benefit - They're real Mascara

Po dlugiej nieobecnosci wracm do Was z recenzja maskary benefitu, ktora byla jedna z wielu niespodzianek jakie znalazlam w swoim You Advent Calendar, o ktorym pisalam tu ( klik)

Na poczatku chcialam wspomniec o tym, ze jestem ogromna fanka Dior Iconic maskary, o ktorej rowniez juz wspominalam ( klik ).
Nie bylabym soba jednak gdybym nie szukala ciagle czegos nowego, lepszego, tanszego ... Niestety zawsze wracam z podkulonym ogonem..

Na maskare They're real czailam sie juz jakis czas po przeczytaniu sporej ilosci przychylnych recenzji i faktem iz jest to jednen z najlepiej sprzedajacych sie produktow marki Benefit. Niestety nie jest to najtanszych produktow - £18.50 w Boots ( klik ) dlatego nie zakupilam jej wtedy.

Ucieszylam sie natomiast, gdy znalazlam ja w swoim adwentowym kalendarzu!

Niestety moj zachwyt minal bardzo szybko ...





Ladne opakowanie ukrywajace plastikowa szczoteczka, ktore ja osobiscie bardzo lubie. Szczoteczka na czubku zakonczona jakby igielkami co pomaga aplikowac tusz w zewnetrznym kaciku oka.

Niestety maskara oprocz sklejenia moich rzes nie zrobila praktycznie nic. Po pierwszej warstwie byla prawie niewidoczna a moje podkrecona na zalotce rzesy nagle sie wyprostowaly! Po okolo trzech warstwach wygladalo to mniej wiecej tak :

Niestety nie zachwycila mnie ale to moze jedna z tych maskar, ktore w miare uzywania 'staja sie lepsze' - cokolwiek to znaczy... Napewno ja zuzyje chociaz zrazilam sie troche na poczatku i przyznam sie szczerze, ze odstawilam na 'pozniej'

Zalety:
 - fajna plastikowa szczoteczka
- w miare dlugo utrzymuje sie i nie kruszy

Wady:
- cena - wg mnie nie warta swojej ceny
- skleja rzesy
- nie robi z rzesami praktycznie nic .

Z doswiadczenia jednak powiem, ze kazda z nas jest inna, ma inne rzesy i czego innego oczekuje od maskary do rzes. To ze nie przypadla mi do gustu wcale nie oznacza to, ze nie moze byc jedna z najleszych dla Ciebie :)


A jakie sa Wasze odczucia?


Pozdrawiam cieplo

Karola xxx

No comments:

Post a Comment