Thursday 7 February 2013

Green Smoothie Recipe

 Chcialam sie dzis podzielic z Wami tym pysznym przepisem na zielone smoothie. Wiele przepisow mozna znalezc w internecie, natomiast ja swoj zdobylam dzieki uprzejmosci znajomego. Poniewaz zauwazylam ze w pracy pije jakies zielone cos i przy tym schudl kilka kilogramow - poprosilam o przepis. Ponoc pochodzi on od Katie Price, ktora jest kolezanka jego zony i  na pare dni przed kazda zblizajaca sie sesja zdjeciowa pije to smoothie na sniadanie i odbiad zeby zrzucic kilka kilogramow.

Poczatkowo pilam to zeby schudnac troszke, natomiast szybko stal sie nie odzownym elementem mojej diety - i tak prawie od roku!

Dobra, za dlugi ten wstep, a tereaz do rzeczy.

Do wykonania smoothie porzebujesz:

  • 1/2 ananasa
  • 2 zielone jablka (ja uzywalam golden delicious)
  • pol dojrzalego awokado
  • 1 lodyga selera 
  • 1/4 lemonki (bez skorki)
  • duza garsc szpinaku
  •  1/4 ogorka zielonego - ktorego ja nie dodaje, bo nie lubie - a w zamian dodalam 1 kiwi
  •  1 - 1.5 szkl wody



Kroimy wszystko na male czastki








... i do blendera ...






Ja przelewam do plastikowych kubeczkow i jest w sam raz na drugie sniadanie w pracy. Taka porcja wystarcza na 3x400ml.
Jestem przekonana, ze dzieki regularemu piciu pozbylam sie anemii, z ktora walczylam od kilku lat. Smoothie reguluje rowniez prace jelit no i oczywiscie dostarcza wiele witamin i mineralow.

No to juz, lapiemy za blendery :)

Smacznego!


Podzielcie sie ze mna swoimi przepisami, jestem otwarta na rozne modyfikacje.




Karola xxx


No comments:

Post a Comment