Thursday 7 February 2013

Zakupy

W zwiazku z tym, ze pogoda nas nie rozpieszcza  u mnie leje caly dzien :( - chcialam sie podzielic z Wami moimi ostatnimi nabytkami.

Ogladajac jakis czas temu kanal na You Tube  Lisy Eldridge, wspominala ona o swojej ulubionej stronie, na ktorej kupuje produkty do wlosow. HQhair bo o niej tu mowa zaoferowala widzom Lisy 20% znizki na zakupy. Ku mojemu zdziwieniu strona oferuje nie tylko produkty do wlosow a takze do pielegnacji skory i makijazu. Nie omieszkalam nie skorzystac :)

Postanowilam zainwestowac w palete Naked Basics od Urban Decay. Chodz posiadam pierwsza wersje Naked - to skusila mnie wersja matowych cieni i maly rozmiar palety. Wroce z recenzja pozniej ..

Zblizenie na cienie.


Pedzli Real Techniques od Samanty Chapman nie musze chyba nikomu przedstawiac. Chodz sa one ogolnie dostepne w angielskich drogeriach Boots, czekalam na jakas okazje promocyjna, ktora natrafila mi sie dopiero teraz. Mysle, ze bez problemu znajdziecie je na allegro.Te dwa pedze - duzy do pudry i mniejszy do rozu - super mieciusie oczywiscie moga miec zastosowanie rozne, zalezne od aktualnej potrzeby. Kupilam je po super okazyjnej cenie plus dodatkowe 20% znizki od Lisy. Nie moge sie doczekac kiedy zaczne je uzywac!


Najmniej ekscytujacym zakupem jest ta szczotka, ktora mam nadzieje pomoze mi w utrzymaniu moich niesfornych wlosow w ladzie! :)


pozdrawiam Was cieplutko

Karola xx


No comments:

Post a Comment